FINAL SALE !! 50% KORTING OP DE WINTERCOLLECTIE (KORTINGEN WORDEN AUTOMATISCH VERREKEND )
Gratis verzending boven de €50,-
Vóór 17:00 besteld = Volgende werkdag in huis
Wij zijn 7/7 geopend!
Volg ons op social media ! @Dioza_Sluis

Veelgestelde vragen

Bestellen:
1. Als een item is uitverkocht, komt deze dan terug op voorraad?
Dit weten wij meestal niet op voorhand helaas.
Hou onze webshop en social media kanalen in de gaten om up-to-date te blijven van onze collectie.

2. Ik heb een bestelling geplaatst, maar geen bevestigingsmail ontvangen?
Check of je je e-mailadres goed hebt ingevuld. Kijk ook altijd even in je reclame/spam folder, het kan zijn dat de bevestiging daar is terecht gekomen. Heb je na 4 uur nog steeds niks ontvangen? Vul dan ons contactformulier in onder ‘Klantenservice’, dan gaan wij het even voor je na.

3. Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Je kunt je bestelling enkel nog annuleren als deze nog niet verzonden is. Neem in het geval van annuleren direct telefonisch contact op met onze klantenservice op:
+31 62 25 07 70 2.

4. Hoe kan ik mijn kortingscode of cadeaubon inwisselen bij een online aankoop?

Tijdens het bestelproces krijg je de mogelijkheid om de code in te vullen bij ‘Kortingscode’, vergeet niet op ‘Toepassen’ te klikken om de code te activeren.

Betalen:
1. Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Je kunt bij ons betalen via Ideal, Mastercard, Visa, Bancontact, Paypal, ING Home Pay, Klarna-achteraf betalen en onze cadeaukaarten.
2. Zijn de prijzen online hetzelfde als in de winkel?
Ja! Al kan het soms gebeurend dat er in de winkel een speciale aanbieding is die niet geldt in de webshop en omgekeerd.

Bezorgen:
1. Wat zijn de verzendkosten?
Vanaf € 50 zijn de verzendkosten GRATIS in Nederland

Verzenden naar Nederland tot € 50,-

€ 6.25

Verzenden naar België

€ 9.25

   

Verzenden boven € 50

GRATIS

Je mag je bestelling ook steeds afhalen in onze winkel! Dit kun je aangeven tijdens het plaatsen van je bestelling.
2. Wat is de levertijd?
Wij streven ernaar om je bestelling uiterlijk binnen 3 werkdagen bij je thuis (in NL) te laten bezorgen. Wij zijn echter afhankelijk van de post, waardoor het soms voorvalt dat een bestelling later afgeleverd wordt.
3.Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
Je bestelling wordt bezorgd door Postnl.
4. Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Jazeker! In het bestelproces kun je aangeven ‘Bezorgen op ander adres’.
5. Ik heb een verkeerd adres ingevuld, wat nu?
Neem dan direct telefonisch contact op met onze klantenservice op: +31 62 25 07 702.
6. Ik heb na 7 dagen nog steeds mijn bestelling niet ontvangen, wat nu?
Vul dan ons contactformulier in onder ‘Klantenservice’, dan gaan wij het voor je uitzoeken.

Retourneren/ruilen:
1. Kan ik mijn bestelling retourneren?
Jazeker, je mag je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retourneren, zonder opgaaf van reden. Meld je retour aan via ons contactformulier en wij mailen je het verzendlabel. Je mag je bestelling ook altijd retourneren in onze winkel!
2. Kan ik mijn bestelling ruilen?
Jazeker, je mag je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst ruilen voor een ander artikel. Neem contact met ons op via het contactformulier om het ruilen goed te laten verlopen. Je mag je bestelling ook altijd ruilen in onze winkel!
3. Wat zijn de voorwaarden voor retourneren/ruilen?
De termijn bedraagt 14 dagen na ontvangst van de bestelling. De items dienen ongedragen en onbeschadigd te zijn en dienen voorzien te zijn van het aangehechte prijskaartje. Een retour/ruil dient altijd eerst online aangemeld te worden, waarna wij je een verzendlabel mailen.

Klachten:
1. Ik heb mijn bestelling niet/deels ontvangen, wat nu?
Vul dan ons contactformulier in onder ‘Klantenservice’, dan gaan wij het voor je uitzoeken.
2. Ik heb een beschadigd artikel ontvangen, wat nu?
Vul dan ons contactformulier in onder ‘Klantenservice’, dan nemen wij contact met je op.
3. Ik heb een verkeerd product of een verkeerde maat ontvangen, wat nu?
We doen ons uiterste best om je bestelling zo zorgvuldig mogelijk te verwerken, maar er kan altijd iets verkeerd gaan. Vul dan ons contactformulier in onder ‘Klantenservice’, dan zorgen wij dat je alsnog het juiste artikel z.s.m. in huis hebt.
4. Ik heb een algemene klacht over Dioza.nl, waar kan ik terecht?
Neem in dat geval z.s.m. contact met on sop via het contactformulier of telefonisch. Wij vinden klanttevredenheid erg belangrijk, we zullen al het mogelijk doen om je klacht naar alle tevredenheid op te lossen.

Contact:
1. Hoe kan ik jullie het beste bereiken?
Het makkelijkste is via ons contactformulier. In dringende gevallen kun je ons beter telefonisch contacteren. Wij zijn een kleinschalig bedrijf, en hebben geen aparte telefonist(e). Hierdoor zijn wij niet altijd telefonisch bereikbaar. Laat in dat geval een bericht na, dan bellen we je z.s.m. terug.
Je mag ons ook altijd via Whatapp of onze social media kanalen contacteren. En uiteraard ben je altijd welkom in een van onze winkels!

Dioza
Nieuwstraat 24
4524 EE Sluis
0031-622507702
Facebook
Instagram
 


 

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »
Gratis verzending boven de €50,-
Vóór 17:00 besteld = Volgende werkdag in huis
Wij zijn 7/7 geopend!
Volg ons op social media ! @Dioza_Sluis